2015

2016-01-04 @ 01:42:00 / - Input Thoughts-
Med guldfiskminne är det ganska skönt att samla minnen på en och samma plats. Här kommer mitt år enligt mina facebookstatusar.. (förlåt för olika storlekar på bilderna!!)
 
Januari
Jag fyllde 22 år, följer med kusinen och ollar på draghund-SM,dekorerar och gör lägenheten även rummet mer personlig med Izza. Tränar och öppnar brev från när jag var 12 och skriver ett nytt till framtida 32 åriga jag. Börjar hänga på bla. pitchers med Emlan, hämtar mina student mjukisbyxor x antal år för sent samt följer med föräldrarna till säfsen som bjuder på bastu i form utav husbil även skidåkning och promenad. Leker med Ninja. Firade även nyår med föräldrarna och släktingar. Så klart händer allt detta i en helt annan ordning än hur jag skrivit det, men hade verkligen en bra start på året.
 
Februari
Träning blir en del av min vardag, umgås med Charlie och Em,har filmkvällar med Iye, har friends marthon med Iye och Izza, fotar med Linni, umgås med Helen och Andreas. DVS  är väldigt social denna månad (Surprise!). byter hårfärg från 7.77 till en mörkare lilaröd färg och tränar lite mer.
 
 
Mars
Jag och Izza kör 80tals filmkvällar med bla. The breakfast club och Pretty in pink, har Vfu och älskade den klassen och läraren! Skaffar The sims 4, min hårddisk ger upp, går promenader, bjuder föräldrarna på veggo tacos (börjar gå mot en lakto-ovo vegetarisk kost, vet inte riktigt när det började). Går på Bio med Ericus och Niclutt (Insurgent), kollar på tusentals med svanar med Izza och hennes föräldrar.
 
April
Lär mig att utala Voldemort, tar egentid med bok,musik och te ute på balkongen, tränar,har picknick med Linni i vårsolen, kollar på the hobbit själv med hundarna, fotar hundarna. Såklart även en massa plugg som antaligen är anledningen till att jag var ganska död på sociala medier.
 
Maj
Överaskar Linni på sin födelsedag, är galen i smoothies, tränar, spelar fbspel, fortfarande VFU med regning utedag, börjar gå ut och springa, umgås med Iye, tar sommarlov och firar min kusins student. Går på metallsvenskan med Em!
 
Juni
Roadtrip med föräldrarna neråt i landet, besökte en bilkyrkogård, Hasslö, tränar och hamnar på Öland. Fortfarande rätt så död på internet så kommer inte ihåg alla detaljer.
 
Juli
Stannar kvar på Öland i en-två veckor? innan vi rör oss uppåt mot Anderstorp där pappa ska åka motorcykel. Springer som en tok och gjorde bästa 4.5k rundan. Ullared och umgås med Em på Pitchers x antal gånger, BLIR MOSTER TILL BO!!! Boda borg med kusin och syster & systerns sambo Filip. 
 
Augusti
klipper gräs, springer med Ericus, rensar körsbär,plockar massa kantareller, åker till Skokloster, firar ett år i lägenheten med Izza och kompisar, dagen efter blev det Subway och filmhäng med Izza, Simon, Iye och Emmet. Promenerar med Mammut och vovvisarna, "springer" Color Me RAD med Em, hennes syster och föräldrar och blir VEGAN.
 
September
Plugget går igång igen, springer som en tok, Filipstadsmarknaden, länktar till Halloween, åker mer husbil för att umgås med syskonen och Bo, utgång med Em och Izza, kör bakis backintervaller med Ericus (dog men kul), går promenad med Bo och mamma (och några tror att jag är hans mamma och ska bröstmata Bo när han blev hungrig), firar kusinens 50årsdag och får reda på massa intressant om släkten.  
 
Oktober
Fotar med Ericus, promenerar med mammut på min normala springrunda, halloween sminkningar, dop, InFlames konsert med Frida mfl., HALLOWEEN!!!
 
November
får stipendium, pluggar och tränar, bakar, beställer hem youtubers böcker, blir mer och mer insatt i djurens rätt och vegansk "propaganda", går på bio med Ericus och Niclutt (Mocking Jay), VFU, sug efter att tattuera mig, julpyntar mitt rum i lgh, byter hårfärg till ljust askbrunt. Hejdå orange och röda hårfärger.
 
December
Så mycket hände i December! inte mycket träning (CHOCK) men åkte mycket fram och tillbaka mellan örebro och karlskoga för att fixa inför julen, firade jul med släkten och familjen, gick på en bio med hela familjen,gick på star wars med Simon och Izza och åkte iväg med Frida, Malin, Gustav, Hence och Tommi till Trysil för att avsluta året med skidor och många glada stunder. 
 
Kom precis tillbaka från Trysil så även det nya året började bra. Imorgon är det dags att sätta igång med pluggandet igen, skriver utvärderingsrapport tillsammans med Izza.  Ska försöka åka lite längdskidor imorgon alternativt cykla några mil på pappas cykel (som han ställt in så nu är det typ en spinningcykel) för har ju anmält mig till både Vansbrosimning(3k simning i med- och motström) och Tjejvättern(10 mil på cykel) ! Kommer bli ett aktivt år!!
 
 


Postat av: Erica

Vi får hitta på mer under 2015 alltså ;)

Svar: HAHA menar du inte under 2016? ;)
Linnéa

2016-01-04 @ 08:07:09 / http://ericaskyllkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: